muistot muuttuvat päiväuniksi



Panic! At The Disco - House Of Memories


minulla on tapana kehittää mielikuvia.
mielikuvia jostakin minulle tapahtuneesta asiasta.
asiasta, jonka muokkaan kumminki haluamakseni.
halua tehdä jotain, mihin minulla ei olisi “oikeassa” elämässä rohkeutta

-----------------------------------

muistoni, niistä muokkaan itselleni unia.
muistoni joistakin tapahtumista, ihmisistä tai joskus vain yhdestä lauseesta. 

esim.
sinä sanoit minulle asian, joka merkitsi minulle jotain. oli se sitten hyvää tai pahaa. se oli vain yksi lause tai melkeimpä virke. seuraavana iltana, kun menin nukkumaan, mietin lausettasi. suljin silmäni ja aloin kehittämään uutta tilannetta lauseen ympärille. mikä olisi voinut mennä toisin? mitä minä itse olisin voinut tehdä toisin? mitä muuta sinä olisit voinut sanoa? kaikkea tätä. kun olin ns. "valmis" niin voin kelata mielikuvaa miten lystään. toistaa jonkun "kivan" kohdan useaan otteeseen tai sitten mennä koko mielikuvan moneen kertaan läpi. 
 
- minulla on wordissä lauseita, lainauksia, 5733 sanaa. niistä melkein jokainen voisi kertoa sinusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti