kello yksitoista yli yksitoista

2016-07-17 12.22.22 1
"Sitä on vaan niin joskus vaikea selittää, mitä tunnen.
Olenko vihainen vai pettynyt?
Rakastunut vai pelkästään iloinen?"

"Vaikka olit aluksi mukava ja vaikka muutuit ilkeäksi. Se ei estänyt minua ihastumasta sinuun."

"Kun haluaisit olla joku toinen, mutta et tiedä olisitko silloinkaan onnellinen."

"Ihastuminen ei katso ikää, eikä sitä, että onko tämä minulle hyväksi."
2016-07-17 12.22.21 1"Kun katson itseäni peilistä, nään silmät toisen. Jonkun vieraan ihmisen."

"En pysty katsoa sua silmiin, koska silmät ovat sielun peili. Enkä halua sun etsivän jotain, mitä mulla ei oo."

"Meidän sydämet ovat kuin hehkulamppuja. Kun ne rikkoutuvat, niitä ei saa enää syttymään. Silloin pitää hankkia uusi ja se maksaa."

"Nykyään syntymäpäivänäni en iloitse lahjoista tai vieraista. "Hurraa! Olen taas lähempänä luonnolista kuolemaa.""

"Hiljaisuus on raastavaa, kun mikään ei ole harhauttamassa minua ajatuksiltani."
2016-07-17 12.22.18 1
"Tähän päivään saakka olen tyytyväinen siihen mitä olen tehnyt elämäni aikana - niin hyvät asiat kuin pahatkin - koska ilman niitä tekoja en olisi se, joka olen tänään."

"Unissani elän elämää, jota en koskaan tule saamaan. Varsinkaan sellaista elämää, jossa sinä olisit osallisena."

"Onko minulla oikeus olla vihainen sinulle, edes silloin kun minä jopa peräti tunnen vihaa? Vaikka sinä et edes muista, mitä teit?"

"Minulla pitäisi olla post-it lappu otsassani, jossa lukisi: "Älä puhu minulle. Älä edes huomio minua. Kiinnostun liian helposti." Sillä ei ole merkitystä, oletko minulle ilkeä tai mukava. Saatan silti kiinnostua."

"Älä osoita minulla kiinnostuksen merkkejä, jos et oikeasti ole kiinnostunut. Minä yliajattelen. Minuutilleen sen jälkeen, kun lähdet kävelemään toiseen suuntaan, jään miettimään mitä tarkoitit sillä, kun otit vyötäröstäni kiinni ja suutelit minua. Ajattelen, että oikeasti pidät minusta. Sitten kun et laita enää viestiä, mietin: "Mitä tein väärin?"

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

joskus tykkään ajatella, että: "hitto vie, mähän oon itseasias ihan hyvä". ehkä tää vaan sattu olemaan tällänen päivä ja nyt tyyliin kuukauteen en saa minkäänlaista tekstiä aikaseks. onneks on nämä.
niin ja siis joku ei vielä tajunnu niin nämä on mun kirjottamia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti