ready for another bad poem?

2016-07-25 12.47.46 2
"Pidät minua yhtenä suurena vitsinä. Ei se mitään niin minäkin. Sanot minulle ilkeästi ja puhut minusta rumasti. Minä nauran kanssasi, koska ne loukkaukset ovat tosia.
Mutta miksi sitten hajoan sisältä?"

"Olen vain pelkkä nukke, jolla leikitään. Nukkea esitellään kavereille juovuspäissä, jonka jälkeen leikkijä hylkää nuken etsiäkseen paremman. Nuken tunteita ei oteta huomioon, koska eihän sillä ole. Loppuviimein saan tyytyä leikkimään itse itseni kanssa."

"Haluaisin edes jonkun tähän viereeni makaamaan ja silittämään hiuksiani, vaikka kutiankin siitä. Mutta olen kyllästynyt siihen, että ne "jotkut" tulevat ja menevät. Haluan jotain, joka olisi edes hetken pysyvää.

Haluaisin sinut tähän viereeni makaamaan ja silittämään hiuksiani." 

"En osaa olla normaali-minäni, kun olemme kaksistaan. Vittu, en osaa edes puhua sinulle. Perkele, tältäkö tämä tuntui? 
Ihastuminen? 
Ei! Haluan tämän tunteen pois minusta. Ottaisin mieluummin vaikka Luciferin pääni sisälle, kuin tuntisin näin. 
Saatana."

"Vain unissani minun on hyvä olla.
En halua herätä."

"Olen aina pelännyt satutavani sinua. Sinä taas et ole koskaan pelännyt satuttaa minua. Mutta sitten kun olet satuttanut minua, minä rankaisen itseäni. Satutan itseäni, omaa kehoani, jolloin tajuamattani satutan myös sinua. 
En tiennyt, anteeksi. 
Luulin aina, ettet välitä minusta."

"Toivon, että jonakin päivänä osaisin päästää heistä irti. Jokaisesta, joka sai sydämeni lyömään eloisammin, käteni hikoamaan ja idioottimaisen hymyn kasvoilleni.

Toivoisin jonakin päivänä osaavani päästää heistä irti, koska heille ei käynyt samoin."


"En ole koskaan seurustellut, eikä minulla ole ollut ikinä sellaista luottohenkilöä, jonka viereen käpertyä. 
Joten silloin kun tulit elämääni ja osoitit kiinnostusta minua kohtaan, luulin todellakin, että olisit "se oikea". Olin väärässä, koska osoitit minulle vain yhtä tunnetta. 
Himoa."
"Mieleni on ehkä rikki ja sairas, mutta onneksi se ei ole samanlainen kuin sinulla."

"Myöhään yöllä, aikaisin aamulla, mietin
"Miksi päästit minut menemään?"  
"Mitä tein väärin?" 
"Milloin kiinnostuksesi loppui?" 
"Kuka se toinen nainen oli?" 
"Miksen minä kelvannut?""
2016-07-25 12.47.46 1
"Kahvi kello iltaseitsemän jälkeen tuottaa minussa ajatuksia, jotka eivät anna minun nukkua."

"Vielä tänä päivänäkään en ymmärrä, miksi silloin yhtenä baari-iltana olit parittamassa minua jokaiselle miehelle? Luulin, että olisit halunnut viettää sen illan kanssani, mutta taisin olla väärässä. Katsoit jokaista muuta naista himoiten, mutta et minua. Miksi sitten edeltävällä viikolla olit kanssani samassa sängyssä ja suutelit minua? Miksi halusit minusta eroon tuona iltana? Mutta silti sen illan jälkeen tulit luokseni kuin et olisi ikinä edes katsonut muita naisia. 
Minähän se typerys olin, kun avasin sinulle oven taas jälleenkerran."

"Olen tullut siihen tulokseen, että en osaa kirjoittaa kuin rakkaudesta ja pettymyksestä. En osaa kirjoittaa itsestäni, koska uskon etten ole kirjoittamisen arvoinen.

Olen kuin se ruma mekko H&M:llä, kukaan ei edes ota minua pois rekiltä ja katso miltä näytän, mitä materiaalia olen tai mikä on hintani. Jos olisin tarpeeksi halpa niin ehkä joku kelpuuttaisi minut, vaikka ei pitäisi minua koskaan julkisesti päällä. Et näyttäisi hyvältä kanssani."

"Olen pilannut kaikki mies-suhteeni, koska en ole ikinä sanonut, mitä minä haluan. 
"Olin kovin vietävissä
kuin kevytrakenteinen varpunen"
Laulaa Samuli Putro. 
Menin aina heidän ehdoillaan. Kun he kutsuivat minua, olin kuin ne kyläläiset siinä susitarinassa. Paitis, että minä menin joka kerralla. En koskaan luullut, että ne olivat valheita. 
Ehkä he olivat myös niitä kyläläisiä. He kyllästyivät loppuviimein menemään sen pojan luokse, jolloin susi oikeasti tuli ja poika kuoli.
Minä ja he olemme samaan aikaan se poika ja kyläläiset, ehkä tosin eri merkityksissä." 

"Kohtasimme eileen.
Olit hyväntuulinen.
Tietysti olit, koska olit humalassa.
Olin vihainen,
mutta sinä et yhäkään tiennyt miksi.
Siksi laitoin pienet miesaivosi töihin.
Jouduin silti opastamaan.
Kysyin sitten suoraa
ja sinä vastasit.

"Bullshit"
ajattelin.

Annoin sinun kumminkin uskoa,
että olin antanut anteeksi.
Mutta ethän sinä kauaa luonani pysyt,
vaan lähdit,
taas jälleenkerran,
mykkänä pois. 
Mitä minun pitäisi ajatella tuosta?"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti